sobota, 22 września 2012

Roladki z kurczaka z konfiturą z płatków z dzikiej róży

Kiedy zobaczyłam ten przepis na blogu Pauli od razu wiedziałam, że to będzie coś ciekawego ;-) Kurczak jest wilgotny i ma wspaniały aromat róży. Z pewnością nieraz zagości na naszym stole.
Składniki na 4 roladki:
  • duża pierś kurczaka (2 duże lub 4 małe filety)
  • sól, świeżo zmielony pieprz
  • 4 łyżki konfitury z płatków róży (ja używałam konfitury Krakowskiego Kredensu, ale TYLKO z musu, innych nie było w sklepie; ogólnie NIE POLECAM tej firmy, już za dużo razy się na niej przejechałam)
Lekko rozbić kurczaka, obsypać jedną stronę szczyptą soli i pieprzem oraz rozsmarować konfiturę z płatków róży. Zwinąć w roladkę i spiąć wykałaczką, szpilką lub sznurkiem. Smażyć roladki na maśle klarowanym (lub oleju, ale smak i aromat nie będzie już ten sam) po kilka minut z każdej ze stron.

Przed podaniem uwolnić ze spętania ;-)


Smacznego!

2 komentarze: